::Kewujudan Aku::

Kewujudan aku? Aku tau, aku x ptut wujud. Aku mmg segan ngan diri aku. Aku x cam diorg kan. Isu ni mmg sensitif dgn dri aku. That's why npe aku selalu tnya tuhan kenapa aku dicipta cmni? Knapa karakter aku cmni. Aku dah cuba gaul ngan bsak2 ni, tp pusing sana sini aku still cmni. Aku dah cba sedaya upaya ubah karakter aku, tp remain cmni. Org mmg x leh eh trima org2 cm aku? Aku ni mmg x layak eh duk kat dunia ni eh? Aku rsa, from now on, aku just diam2 ja. Wei, tuk pengetahuan korg, karakter aku ni dah mmg cmni, so x yah laa nak kutuk2 @ perli. Korg ingat aku mintak ke? @ aku ske keadaan aku cmni? Srius, aku x phm npa aku diuji cmni. Sebab benda ni, dr aku kecik, smpi ke skang still x leh ubah lg. Org keeps on saying those nasty word without thinking bout my feeling. They don't know what i feel. Aku dah cba ubah, cr jalan, cr ckp n everything, eventho skang better, tp still ada lg karakter itu. Aku dah berusaha sedaya upaya tp benda 2 tetap wujud. Tp diorg xkan phm. Srius aku rs aku perlu menjauhkan diri dr diorg ni. Aku igt aku ni dpt diterima, tp rupa2nya. Itulah aku rsa aku x perlu wujud dlm dunia ni. Klu aku wujud hanya sekadar nak merasai kesengsaraan ccacian dan kutukan orang2, aku dah x sanggup. Aku nak pegi jauh dr diorg ni. Bye2.



...
StarzRebel*

No comments: