::Huarghhhh::

Ehermm... Post dr org malas. Haha, tah pesal la kan, pas cti ni makin betambah2 penyakit malas aku.(*Aik?, bkan mmg dr dluu ko cm2 ke?*) Hoho, mmg dlu malas tp, skg xtra mlas. Assignment cm hape je lg, td kelas pn cm x bpe nk msuk sgt. Tp klo lepak ngan bdak2 kelas bkan main rancak lg kan. Sembang merapu segala bagai, kutuk mengutuk(*Haish, 1 of my bad habit. Tah ble nk berubah x tau*) Tp, start je msuk kelas, blh pulak aku tetido. (*Wah! Aku rse besalah ngan lecturer, lam kelas tdo*) Ape nak jd pn aku x tau. Kelas hr ni hbih lewat plak, smpi pkul 7. Letih gle aku. Oh, n btw sgt2 tq yeee cik Baiti 4 the cupcake! Sedap wooo. Next time pekata buat black forest. (*Wah, gle ko! Pemintaan x ingat akhirat!)Hahahhaha.


**This is the cupcake. B 4 aku. Haha.**

Wahaha, mood rye lg diorg ni. Weh, klo ade sesape bce post ni, korg yg duk kat shah alam, klang ke @ yg sewaktu ngannye, xmo buat open house ke? Aku ni nak dtg ni, mkn. Hehe. Aku tgh boring nih, on9 pn xde spe on9. Pas2 td sedap tdo bleh plak kaki cramp. Hoh, glonya keadaan. Plik aku, cemana bleh cramp plak. Sakit kot. Bengong, potong stim aku tdo je. Hahahhaha. Tgh bosan, melayan lagu je lah. Aku g layan korea plak 2, pengaruh adik aku laa ni. Hoho, bye2 4 now.


Uish2, ape lg mau buat?,
StarzRebel*


No comments: