::CSC 518::

Hari ni, pkul 9 karang (hr sabtu 4 sept 2010) ade test 1 csc 518. Wah! Sgt aku x ske kerana chapter yg msuk too much 4 test 1. Msuk smpi hashing, yg aku blur2 x besuluh. Asal msuk smpi chapter ni? Klo smpi stack 2, sedap laa skit kan. Stack, queue 2 seng nak phm. Hashing ni cm blur2.(*Haaah, 2 lah kao, spe suh tdo lam kelas?*) Tp thx to macik atie,(*Hehe, if u read this, don't mrh2 ye...*) kerana ngajar aku. Nseb aku leh ngerti konsep hashing ni. BTW, dah sebut2 ni, ble kte nk buat study group ni? Aku amat2 memerlukan tutor lam programming. Kt rumah aku, xde bdak cs so aku susah sket nk phm klo programming yg br ni. Klo yg lme cam array list, linked list, stack ngan queue 2 aku phm sgt2 dah. Yg bru2 ni je perlukan xtra xplaination disebabkan keterlanjuran aku dlm kelas(*telanjur? Bkan aku buat baby ye lam kelas*) Yeye atie, kang kte study sme2. Ko kan pkar, 3 stars lg haaa. Oh, sebut2 sal hr ni, oh aku sgt jeles ye melihat bdak rmh aku blik kg. (*Waah, ko mmg anak mak kan?*) Ye lah, aku mmg anak mak aku, x kan anak mak ko plak kan? Hahhahahaha. I've keep thinking n wondering, why the hell my lect want to have class on monday? While she can make a replacement class after rya break. Because all of my class dah cancel dah pun.(*Klo x cancel pn, aku cti sendri je*) Ikut ati mmg x nak g, tp sebab nak belajar algorithm yg cm susah je(*Mcm kte lecturer aku 2 laaa*) aku pasrah gak, pegi jgk kelas hr isnin 2. So, my cti raya start on tuesday. Blik shah alam lak on 19th sept 2010. X dpt lee g kenduri akak sebelah ni. Dia dah jemput plak. Friendly la akak sebelah ni. Hehe, dah la, nak sambung study ni. Byk plak kan aku merepek, pdhal nk cte sal csc 518 je pun. Adios!

Study,study,study,
StarzRebel*

No comments: