::W.T.F.?::

Shit! Haaa aku mule nak kluarkan pekataan2 lucah neh dr kamus idup aku. Waaaaaaa asal aku kne amek ECO? Aku dah amek laa time dip, dah lulus dah pun! Ni asal nak kne amek lg ni? X suka dow! Ape nye planning laa UiTM ni. Aku student AI a.k.a Artificial Intelligent! Smpi skg aku msih memikirkan kelogikan yg UiTM buat tuk subjek eko. Asal x leh bg pc? Asal? ASAL? Padahal dah amek! Ok, klo dia x kasi pc tuk C++ aku leh trima laa lg sebab itu mmg core subjek tuk student programming, tp eko? WTF? Klo bdak2 biz comp bleh laa lg aku trima kenyataan ni. AI kot, srius xde relate langsung kot! Skang aku blur, xtau nk study ape, nak bce ape. Aku pn bodo gak, dtg kelas btul2 aku tdo. Dpan dia, dah la duk 1st row mmg2 nmpk laa lect 2 aku tdo. (*2 la psal, spe suh tdo, skang dah blur nak mencarut2 memaki hamun plak!*) Whoooh, inner me, tlg jgn nk sumpah seranah diri sendri. Huhu, tp 2 smua btul. Klo laa aku tumpu perhatian lbih sket kan, sah2 aku dpt jwb ngan senyuman di wajah. (*Ewah, berfalsafah plak kan aku ni! Hahahahha*) Arghhhh aku dah nak sewel2 ni. Pls2 klo laa ade guidence sket kan, x perlulah aku ni nk stress, tension segala bagai. Haaa, 1 fact yg aku br sedar ngan diri aku. Klo ade test ke ape ke, aku mmg akan down, xde mood, nak mrh2 n masam jee muka aku ni. (*Ish, ni srius ni. Sgt2 buruk ko nye habit! Brubah la woi!) Cis, suh aku berubah. Inner aku ni byk la celoteh memalam ni. Aik, aku nk mereng ke? Ckp ngan diri sendri ni? Jap3, psikiatri ckp, bercakap ngan diri sendri tu normal. Cam ko mengeksperikan diri ko untuk kesejahteraan emosi ko. Btul ke fact ni? Haha aku pn x tau. Igt2 lupe, men taram je. Haha, bleh laa skit2 teori aku. Wuuuhhh, byk gle aku merepek meraban ni, stduy nye x. (*Haaaa ko mmg byk merepek, 10 ko ckp, smuanya btul!Hahhaa*) Ish, merepk g. Dah3, nak study eko. Ganbateh kudasai, CS223 3A! Jgn repeat paper ni, klo x nyesal x sudah! Oho, aku pn kne berusaha lbey ni. Xmo aku repeat paper ni. X bebaloi langsung kot! Dah, nak study! Bye2!


Study smart + hard,
StarzRebel*

No comments: