::So called R-A-Y-A::

Hermm, what can i say bout this raya? Well, with my friends, we had lots of fun during this raya. We gathered togather, go and celebrate raya togather amd i ate so much. Eventho my best friend, syafiq, wani n dayah x join ktorg, but i'm happy yg dpt jugak laa jumpak, tp dayah x sempat jumpak. Minah ni blik kg. Tah, ngan kawan2 aku ok. Aku happy, tapi....

....family aku plak kan yg prob. Bukan mak ayah aku ngan adik2 aku prob, tp relatives. Ape kes kebendenya diorg ni nak emo2 lak time raya ni. Aku x phm laa, it's very diff from the previous raya. Srious diorg ni kna slow talk btul2. Gaduh skit2 pun nk besa2. I'm not on any pf them side but diorg kne pk sendri. Dah tua2 bangka pun nak begaduh ke? Siap kluar statement ken buang dr family 2 yg x tahan 2. Spe ada buang paksu? Haish, xnah lak ada niat nak buang paksu. Wlupun aku ni cm low profile kan lam family ni tp aku tau n i always update on my family current state. Gila ape kan nk gadoh2. X sesuai laa. Hermm aku x pasti bila benda ni start becoz time wedding paksu aku cm alrite je smua. Pls laa kan, ni gaduh2 between bapa sedara aku jugak. Dua org ni kan ke bgus klo bebaik2 kan. Beralah ke apa ke kan. Ni nak msm muka. Xmo laa pecah belah. Pekata slow talk, n when i said slow talk, btul2 slow talk. Xde nk tingi2 suara. Buat cam org yg ade tamadun skit. Luah perasaan ape yg x puas ati 2. Kta x blh nak btulkan org klo kta pn x btul n people learn from mistake, so kita just cakap tp pls laa bla jumpa 2 jgn laaa nak masam2 muka. X elok lah, klo pk2 blik abah ada ngan pak long, paksu ngan apk unggai 4 org beradik je lg yg tinggal. X kan laaa nak gaduh. Pls la, alergik laaa aku ngan gaduh2 ni. Cm weird gle kot ble dgr kisah ni. Harap2 diorg ni baik2 laa in future. Aku pn hrp2 aku ngan adik beradik aku x gaduh2 cm ni. Gaduh2 manja xpa, gaduh2 buang fa,ily segala ni x yah laaa. Buang masa, setan je yg seronok.

**p/s:nanti aku story part2 yg best.
ni part yg cm aku tekilan skit.
hurmm....


Jangan Gaduh Dah!,
StarzRebel*

No comments: