::Whatever La Korang!::

Ape? Ingat aku bodo ke? Aku blh trima teguran, tp aku x bleh terima teguran yg macam memperbodhkan aku. Aku mmg x bleh terima org yg meletakkan taraf aku kat kaki diorg. Aku tgk, diorg cm sje je nk attack aku, sbab aku tgk lam blik ni bkan aku sorg je kan. Ade lg 2 org ok, so pesal ko x g dakwah kat diorg? Asal aim kat aku. Aku tgk diorg sme je level ngan aku, xde laa baik cm korg yg berdakwah ni kan. Haaa apesal? Cerita sket? Korg pls la wei, tegur 2 respek rrr sket aku kan, ni cm menjatuhkan aku plak. Bkan aku x penah dgr, aku dgr n ikut but ble korg ckp cm2, cra korg ckp cm2, korg mmg mcm menghina aku. N with that I really cannot accept what ever u tell me. Pas2 semua benda yg ko biat semua btul kan, aku buat semua salah kan. Ko pesal? Ko 2 mmg xde slh? Ble aku gtau ko x dgr. Srious dowh, aku x leh trima la. Blah lah! Aku x kesah rrr korg mlm ni. Ikut ske ati ko laaa. Mlm ni aku mmg nk emo. Amek ko!

Blah!,
StarzRebel*

No comments: