::Uh Uh, Aku Keletihan!::

Aaaasal tjuk post ni AKU KELETIHAN? Haaa sebab mmg aku letih pun. Tdo sejam lbih je semalam(21 hb 8 2010) sebabnye study AI coz pg tu 0n 9 am, ade test. Pas shur pun aku x tdo, semata-mata tkut x bgun tuk test. Hahaha, tp worth it laaa kang klo aku tdo mmg sah2, 0 mark laaa sbab x bgn. Aaaa, hr jumaat hr 2(20 hb 8 2010) aku terjumpak aka senior time aku dip lu! Ahaa, msih igt lg kat aku! Owh, sweet btoi. Nma akak 2 nma pnuh x tau la, nma panggilan kak Shafa. Akak ni amek actuary science plak. Wuhuuu, mesti ske math n finance segala. Best jgak dpt jumpa, tp dpt sembang kejap je sbab hr 2 jumaat kan, aku pn nk blik cepat sbab nk g semayang jumaat. Hehehe. Aaaa bebalik kepada aku letih td, semalam test AI agak dasat jgak laaa. Tuk yg refutation 2, ayat memeningkan kot! Pape tah. Aku plak leh tetdo lam few minutes. Mayb ten min kot akibat x tdo mlm 2. Tp nsb aaa sempat jawab semua soklan kan. N hr ni aku nk rehat n tdo puas2. (*glo btui!*) Petang ni bebuka ngan bdak2 kelas aku lak kat i-city. Ktorg kre cm piknik laaa. Hahahahhaha. Cool dowh! Nanti klo ade gamba ke, aku post eh.

Selamat Puasa+Bebuka!

Salam ramdahan dr aku;
StarzRebel*


No comments: