::Hypertetibe, PTPTN n Kwn2 Aku Yg Best!::

Assalamualaikum...

Aha, agak beberapa ketika jgak kan aku x update blog ni. Huhu, malas kot aku ni. Hermmm alang2 dah on9 ni update kan jela yer...

Ok2, nak crite ni, meh rapat2 mta dekat skrin bce. Semalam laa kan, aku x tau npe emosi aku jdik x menentu. Pelik aku, lam kelas bkn maen happy gle, tp bile blik nk buke, bleh plak jdik emo semacam kan. Org tegur pn leh plak melenting. Emosi puasa kot. Ok la 2, fine tp aku duk plak bleh mrh si farid. *Haish, jahat btut ko ni. Farid 2 nak tegur sebab xmo konye helmet hilang je!* Xde, aku bukan ape, kecoh lak sal helmet. Aku nk gantung je mls nk bwk g jln. Hermm, tp sorry rrr farid, aku bkan suke2 mrh2 ni. Nasib ko x amek ati. *Aku rse la kan* Sorry rrr bro! PEACE!!

Haaaa dah hbeh bebuke, ni cerita mlm plak, nak g shur. Aku lg99x x phm asal mlm 2 aku hyper nak mampos! Menatang ape laa dah rsuk. X reti duk diam, ade jeee benda yg aku nk buat. Ngusik org lah. X reti duk diam. Pls la fandy, ape kejadahnya yg ko buat benda2 merepek 2? Pas2 dah msuk rumah, msuk blk nk tdo aku jd emo blik. Diam je, x cm kat luar td. Cepat gle emosi berubah. *Aku rsa aku ptut jumpak doktor laa, rsau aku hilang kesiuman nanti* Asal hah bleh cmni? Gangguan emosi ke ape? Haish, pls la hr ni, jgn buang tbiat cm semalam.

Ten teten! Ni cte hr ni plak! Oh oh, aku amat suke hr ni! Waaa my friends, bgus la korg! Ish, i will treat u girl a lunch or dinner after raya ni! Hahaha *Kopak,kopak!* Korg mmg best sbab sanggup plak tunggu aku siapkan sume dokumen2 tuk PTPTN. Love you girls, oke. Nak sebut nme? Aku kasi ngan gamba budak2 ni skali. My tq list :-


Win2 ngan Lina! Best btoi! Tlg tunggu n susunkan! Arigato!
Su yg menge-check b4 akak ptptn check! Tq!

Oo, n x lpe ye Azlan yg telah menumpangkan ktorg ke kompleks sukan ngan keta ko. Haish, arigato!

Lpas rye ye kawan2! Hhihiihihihihihiihihi
Aku,
StarzRebel*

No comments: