::Ape Nak Jadi Dengan Kamu::

KAMU! Yup KAMU! Ape nak jadi dengan KAMU ni? Mengapa? Why? arghhhhh sungguh membencikan keadaan seperti ini. Bukan aku sengaja(well, yg semalam kind of) tp yg hr ni mmg x sengaja! Aku ni nk sgt g Jalinan Ukhwah 2, sebab cm best aje bunyinye. Mesti byk games n diorg mesti happy2. Aku x ske laaaaa dengan kemalasan aku nih! Pls2! Spe yg thu bagaimana untuk bgn pg dengan mudah, silalah share tips 2 me. Aku ini amat memerlukan pertolongan! (*Well, mmg nak bgn awal sebab don't want 2 be late to class*) Next week! Mesti berazam untuk ke kelas, full class! Xde ponteng @ termiss or whatsoever! Kawan2, yg memane terasa kehilangan aku time klas, maaf ye.... Hahahha, apesal entri ni cter psal aku terskip kelas? Mungkin sbab aku x thu nk tulis ape kot. Wakakkakaka, herrmmm xpe la, halal lah entry kali ni. Bye!


Bye bye der!
StarzRebel*

No comments: