::Leaving...::

Whoop, hehe, br hr 2 ckp last post tuk blan ni, tetibe menjengah plak post yg br ni... Hihihi, actually, aku x berangkat lg. Haaa jap g br nk brangkat pergi. Ermm, tp cm syu2 sket plak kan, aku ni mmg sentimental sket. Rs syg lak nk tinggalkan shah alam ni (*Hoi, mcm sem depan x dtg blik dah kan?!*) Ermm, nest sem pemandangan dah berubah, aku pn maybe dah x join budak2 rmh yg skg! Diorg ni mmg best, cool je. Aku klo dah rpt ngan org, mesti sentimental sket nk tinggalkan diorg. Post ni cm poyo sket, hehe. Byk plak yg jdik sem ni, so adventurous! Haha n aku harap next sem pn another adventurous semester! Ermm, aku tepk jgk, aku ngan bdak2 rmh ni br 1 sem, dah aku berat ati nk tinggalkan diorg ni, cmne ngan bdak2 course aku? 2 thun lak 2! Hehe, lg emosi aku ni. Hahahhaha, cm bodo plak kan! Urf, xpe, klo ade sumur di ladang, blh sye menumpang mandi, klo ade umur yg pjg, pasti kita akan berjumpa lg! Hiihihihihihihihihi. Ermm, nk get ready tuk blik! Adios!


Senti-Mental Me,
StarzRebel*

No comments: