::Mereka2 Ini::

Assalamualaikum.....


Sup peeps?! Hoho, agak lama aku menyepi dr dunia blogging. Sorry yee, been very busy with my new life. DLu student, blh laaa lg blogging2, skang da kje, xdek msa sgt. Pas blik kje, letih dah. On9 kejap then tdo. Weekend normally, sabtu kje half day, ahad cti. Tp mostly ahad klo x g mne2 aku tdo x pn lyn movie ke ape ke. On9 game pn da lme gle aku x men. Hr ni tegerak lak nk becerita. Actually, da lme nk buat post ni. Kui3. Post ni adalah didedikasikan kepada IKRAM, CHALI n ACAD. Haaa capital letters okeh tuk korg. Sorry lambar gle, padahal aku da lme ckp nk post. Hehehe.




Ikram

Hoho, ape nk crita sal ikram? Hahaha byk crita jgk dia ni. Mula2 sriusly nmpk gangster gle. Cuak aku nk tego. Muka nmpk garang gle, tp da knl xde laaa garang mne. Byk plan gak dia ni, ska jln2 xde tujuan. Ade skali ajak lepak mkn jee, skali dia ajak smpi ke sungai gabai (btol ke gabai?) pusing2 siap lepak kat air panas lg. Benda yg spontan. Slalu lepak ngan aku jgk, stadi sesame laaa byk lg laa. Ahaaaa, terer gak men dota. Mmg bedendam jgk aku klo men dota ngan dia neh. Kui3, sorry brok! Hahahahhaa


 Chali

Nma original Hazwan. Aku pn xtau npe diorg pggl chali, maybe nk nmpk urban kot. Wakakakakkakakakaa.
Aku ikut jee. Chali ni, wlupun lam dunia febook cam sial sket dia buat aku, tp real world agak baik laa. Kui3. Yg aku x leh lpe, dia da kutuk aku cm hape lg, part aku bls blik dia leh g print screen post kat group cs223. Well played....well played. Xpe, sbb byk benda baik ko da buat kt aku, aku ignorekan ajeee yee. Kui3



Acad

Ahaa ni mmg byk leee tlg aku tambah2 lam bab2 coding. Klo xde dia ni, mmg terabur gak coding FYP aku. Tq, arigato gozaimasu. DIa ni, ayat pedas sket, tp btol. Ngeh3, ade kalanya aku tesentap jgk tp ble piki2 blik point dia ni btol. Huhu. Ni pn terer gak men dota. X semangat aku klo lwn ngan dia neh, klo geng semangat sket. Kui3.


Ahaaa, 2 je leee nk cte sal 3 org neh. Diorg ni mmg kerap di-contact dan lepak laaa. Weekend klo diorg xde hal diorg lepak laa kt rmh aku. Best laa lepak ngan diorg neh. Ni few photos mse kta di uitm dlu. Enjoy! 

 1st Bukak posa 1 kelas.

 Kenduri 'kwn' acad
Bros! HAhahha


Sorry lmbt update!
StarzRebel*

No comments: