::PMS::

Assalamualaikummm.....

Huu bce tajuk? Ni bkn nye tajuk yg pervert. Hopefully xde yg misunderstood yee. And aku pn bkn nk cte pms among girls/womens/lady and so on. Tp aku nk cte sal aku neh, tah mende tah. Nk kata aku period kuar darah ape xde. Ok jee lg. Tp xtau npe aku ade mood swing. Bknnya aku pregnant nk ade mood swing. Tp xtau lah npe blh mood swing and it affect my relationship with people around me. Haiyooo, why this happened? Huuu, aku gurau2, bahan org blh jee hepi jee tp kekadang ble org gurau o bahan aku aku leh lak nk sentap, nk hangin ngan org. Aiyaaa, bad behaviour! Aku kne ubah sket aku pnye perangai neh. Kne silent sket, jgn telalu nk hyper happy sgt. Mulut aku kne byk jga2, istighfar lee byk2 ble nk ngate org 2. Mmg ssh, tlis kt lam blog ni senang jee. Tp aku try laa cmne supaya hubungan aku sesama manusia lain akan terjaga dengan lebih baik. Pls3, aku hrp dpt ubah n buang skap2 buruk neh. Mak aku slalu pesan, "Perangai yg buruk2 tu buang laa jauh2, hang tu dah besaq, dah semakin tua yg mna x elok tu buang la." N yes, skg aku teringat blik pesan mak aku, and yeah aku kne start amek yg jernih, buang yg keruh. Kepada sesape yg aku marah 2, sorry bebanyak. Yeah, saying sorry is easy kan. Just say the word, and u think what u have done can be easily forgotten? Hell no! Yeah, i know that. The damaged has been done but what more can i do? I can't rewind back what has happened so, I sincerely saying sorry to those people who i have hurt. Sorry guys, hopefully in future i can restrain myself from doing what i have done to you guys. Sorry~~





Gomenasai, mina-san!
StarzRebel*



No comments: