::Filem Jepun Aku?::

Moshi moshi, minasan! O-genki desuka? Ermm.... ermmm.... aku pn x tau nk reply ape klo nk ckp aku sehat je. Haahahhahaha bengong! -_-"

Senarnye, nak cte video Jepun aku dah siap! (*Yeaayyyy!!!^_^*). Jenuh gle nk siapkan skrip, dah laa aku x bpe reti sgt jepun neh! Video ktorg ni ambek msa 2 hr yee nk shoot, then tuk edit this video, xtau bpe lma. Hopefully, laptop aku dpt laa menampung kapasiti memori tuk edit this video (*Laptop aku celeron je eh, n ram 1.5 jeee*). Sem ni, aku buat video ngan Aimi, Ilah n Miza. Awin lak jdik cameraman a.k.a director(blh ke?). Ctenye sal ktorg berempat g piknik n aku lak jemput diorg tuk sambut bday aku. Simple, tp ok laa dr video aku sem lepas! Video sem lepas, agak segan eh aku nk tgk. Mayb pperancangan sem lepas sgt2 x organize n buat video 2 cam video cukup syarat! Mmg x se-fun sem ni! X cye, tnye Ijat. Hahahahahhhaa.

Overall, shooting video ngan diorg mmg best! Silap byk pn xpe, xde laaa mrh2. Hahahaha. Fun laaa. Hrp2 sem dpan kte grup lg? ^_^ heeehheeee. Sem dpan kta buat lg gempak! Nak?! Last sem nye jepun kaannn... Biar dasat gle! Weeeeeee...........


Dgn siapnye vid jepun, maknanya final exam mkin hampir! Study2!
Minsan! Gambatte kudasai! ^_^
StarzRebel*

2 comments:

Miss Ayumi said...

wahhh belagak konon da siap. tengok video aku plak nanti. musti box ofis punyaa! muahaha

Unknown said...

Video je? Ohooo, ktorg buat filem trus neh. Pemintaan lecturer, x leh buat pape lah kan. Hahhahahahahaha